Regulamin
OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z LOKALU PRZEZ KLIENTA
MILO – MILO Bartosz Mickiewicz z siedzibą w Radomsku, ul. Leszka Czarnego 6, będąca stroną umowy najmu Apartamentu na pobyt wypoczynkowy lub turystyczny z Klientem.
Klient – osoba fizyczna albo prawna, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z lokalu mieszkalnego (umowy najmu Apartamentu na pobyt wypoczynkowy lub turystyczny), będącego w dyspozycji MILO.
Apartament – lokal mieszkalny, szczegółowo opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej MILO, który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych.
§ 1
Postanowienia ogólne:
- Niniejsze ogólne warunki korzystania z lokali, zwane dalej Warunkami, stanowią integralną część umowy najmu Apartamentu na pobyt wypoczynkowy lub turystyczny zawartej pomiędzy Klientem a MILO, bądź pełnomocnikiem reprezentującym MILO.
- MILO oświadcza, że na mocy umowy z właścicielem lokalu mieszkalnego, zwanego dalej Apartamentem jest uprawniony w ramach sprawowanego zarządu najmem do świadczenia usług czasowego udostępniania Apartamentu Klientom na krótkotrwałe pobyty wypoczynkowe lub turystyczne.
- MILO świadczy również usługi towarzyszące krótkotrwałemu najmowi Apartamentu takie jak: marketingowe, reklamowe, utrzymania czystości i dozoru oraz informacyjne.
§ 2
Rezerwacja:
- Aktualny katalog Apartamentów do krótkotrwałego, turystycznego wynajmu wraz z ich szczegółowym opisem znajduje się na stronie internetowej www.apartamentymilo.pl
- Rezerwacje Apartamentu Klient może dokonywać on-line na stronie www.apartamentymilo.pl, drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.
- Klient po rezerwacji apartamentu drogą mailową otrzymuje formularz. Potwierdzenie rezerwacji odbywa się poprzez kliknięcie linka potwierdzającego znajdującego się w wyżej wymienionym formularzu, oznacza to zawiązanie umowy.
- Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Cena musi zostać potwierdzona przez konsultanta telefonicznie bądź przy rezerwacji online.
§ 3
Opłata za usługę i warunki płatności:
- Opłata za wynajem Apartamentu w celu pobytu turystycznego jest podana każdorazowo w formularzu (§ 2 ust. 4 Warunków).
- Opłata wskazana orientacyjnie w ofercie cenowej na stronie internetowej, jak i zawarta w formularzu rezerwacyjnym zawiera 8% podatek od towarów i usług.
- Opłata za usługę wynajmu Apartamentu obejmuje:
- pobyt w Apartamencie liczby osób ustalonej w formularzu rezerwacyjnym;
- media zużywane przez Klienta i osoby mu towarzyszące w czasie rezerwacji;
- pranie pościeli i ręczników;
- sprzątanie końcowe;
- Usługa nie obejmuje dodatkowego sprzątania, dodatkowej wymiany bielizny i ręczników, wypożyczenia łóżeczka dziecięcego, pobytu zwierzęcia oraz kosztu parkingu.
- Wraz z dokonaniem rezerwacji (§ 2 ust. 3 Warunków) Klient zobowiązany jest wpłacić na rachunek bankowy wskazany w formularzu rezerwacyjnym kwotę opłaty rezerwacyjnej w ciągu 3 dni - 72 godzin (30% kwoty pobytu). Za opłatę rezerwacyjną rozumie się wynagrodzenie za wynajem apartamentu, jednorazowy koszt przygotowania apartamentu oraz opłatę za wynajem miejsca parkingowego (jeśli dotyczy). W przypadku braku wpływu opłaty do dnia wskazanego w formularzu, rezerwacja ulega anulowaniu.
- Opłata rezerwacyjna wpłacona po terminie wskazanym w formularzu przywraca rezerwację, o ile MILO nadal dysponuje wolnymi miejscami.
- Pozostałą część wynagrodzenia (70% kwoty pobytu) można zapłacić przelewem lub na miejscu w biurze lokalnym w dniu zameldowania.
§ 4
Zmiana oraz anulowanie rezerwacji przez Klienta:
- Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w nowo proponowanym terminie przez Klienta Apartament nie został już zarezerwowany. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie.
- Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy (brak przyjazdu), MILO uprawnione jest do potrącenia wpłaconej 30% kwoty pobytu (opłaty rezerwacyjnej).
- Do 7 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość bezkosztowej zmiany terminu rezerwacji pod warunkiem dostępności apartamentów.
- Jesli klient odstępuje od umowy nie z winy MILO ponosi całkowity koszt rezerwacji.
§ 5
Zmiana oraz anulowanie rezerwacji przez MILO
- Zmiana rezerwacji przez MILO jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia ze strony MILO. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas MILO ma obowiązek zaproponować inny termin Klientowi albo odstąpić od umowy zwracając Klientowi wpłaconą zaliczkę (anulacja rezerwacji).
- MILO zastrzega sobie możliwość w wyjątkowych sytuacjach (awarii w Apartamencie lub innego zdarzenia losowego) udostępnienia lokalu zamiennego o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego Apartamentu, w tej samej miejscowości. W wypadku braku zgody Klienta na substytucyjny Apartament umowa ulega rozwiązaniu, a MILO ma obowiązek zwrotu Klientowi wpłaconej przez Niego zaliczki.
- W jakimkolwiek przypadku zmiany lub anulowania rezerwacji z przyczyn nie wymienionych w ust. 1 lub 2, MILO jest zobowiązane zapłacić karę umowną w wysokości wartości zaliczki przewidzianej dla danego apartamentu.
§ 6
Procedura pobytu Klienta:
- Pobyt w apartamencie rozpoczyna się od godziny 15.00 w pierwszym dniu zarezerwowanego terminu. Klient zobowiązany jest dokonać odbioru Apartamentu od przedstawiciela MILO w ustalonej przez Strony godzinie, sprawdzając jego stan techniczny i czystość. Biura Lokalne otwarte są w określonych godzinach zależnie od sezonu i miejscowości. Informacje na ten temat Klient otrzymuje w powiadomieniu. Jeśli planowany jest przyjazd w godzinach innych niż godziny otwarcia Biura, Klient ma obowiązek powiadomić Pracowników o tym co najmniej 24 godziny przed przyjazdem. Przyjazdy w godzinach wieczornych mogą być objęte dodatkową opłatą.
- Na zabezpieczenie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych MILO może pobrać od Klienta kaucję w momencie dokonywania odbioru Apartamentu przez Klienta. Kaucja jest nieoprocentowana i podlega zwrotowi po zakończeniu pobytu Klienta, w momencie zdania kluczy do Apartamentu.
- Zakończenie pobytu następuje o godzinie 11.00 w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu. Klient jest zobowiązany do godz. 11.00 lub innej ustalonej z MILO zwrócić klucze przedstawicielowi MILO.
- Klient zobowiązuje się do eksploatacji Apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z Apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji, jak również zobowiązuje się do niekopiowania oddanych mu na czas pobytu kluczy do Apartamentu.
- Palenie w apartamentach jest zabronione. Turysta nie stosujący się do zakazu zostanie obciążony opłatą PLN 200 stanowiącą równoważność kosztów prania zasłon i narzut w apartamencie.
- Klient jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć Apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz i staranną pieczę nad kluczem.
- Klient zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w Apartamencie ponad tę, która została określona jako maksymalna w katalogu na stronie internetowej bądź w formularzu rezerwacyjnym.
- Klient zobowiązuje się do nieprzetrzymywania zwierząt w Apartamencie (chyba, że uzgodniono inaczej z biurem rezerwacji MILO). We wszystkich Apartamentach MILO obowiązuje również całkowity zakaz palenia tytoniu.
- Klient oraz osoby mu towarzyszące, są zobowiązane umożliwić przedstawicielowi MILO ich czasowe zameldowanie w Apartamencie.
- W przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym paragrafie MILO jest uprawnione do potrącenia z kaucji należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej, koszty doprowadzenia Apartamentu do stanu poprzedniego bądź należytego, jak i innych odszkodowań. W przypadku gdy wartość w/w roszczeń przekracza wartość kaucji, Klient obowiązany jest pokryć tę różnicę niezwłocznie.
- W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad określonych w niniejszym paragrafie, MILO jest uprawnione do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu w asyście Policji. Ustęp 9 stosuje się odpowiednio.
- Klient może zgłaszać w trakcie pobytu w apartamencie wszelkie uwagi i żądania pod numer telefonu znajdujący się w informacji pisemnej umieszczonej wraz z Warunkami w Apartamencie.
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.