Apartamenty Wrocław
PL EN

Regulamin

OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z LOKALU PRZEZ KLIENTA

MILO – MILO Bartosz Mickiewicz z siedzibą w Radomsku, ul. Leszka Czarnego 6, będąca stroną umowy najmu Apartamentu na pobyt wypoczynkowy lub turystyczny z Klientem.

Klient – osoba fizyczna albo prawna, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z lokalu mieszkalnego (umowy najmu Apartamentu na pobyt wypoczynkowy lub turystyczny), będącego w dyspozycji MILO.

Apartament – lokal mieszkalny, szczegółowo opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej MILO, który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych.

§ 1

Postanowienia ogólne:

  1. Niniejsze ogólne warunki korzystania z lokali, zwane dalej Warunkami, stanowią integralną część umowy najmu Apartamentu na pobyt wypoczynkowy lub turystyczny zawartej pomiędzy Klientem a MILO, bądź pełnomocnikiem reprezentującym MILO.
  2. MILO oświadcza, że na mocy umowy z właścicielem lokalu mieszkalnego, zwanego dalej Apartamentem jest uprawniony w ramach sprawowanego zarządu najmem do świadczenia usług czasowego udostępniania Apartamentu Klientom na krótkotrwałe pobyty wypoczynkowe lub turystyczne.
  3. MILO świadczy również usługi towarzyszące krótkotrwałemu najmowi Apartamentu takie jak: marketingowe, reklamowe, utrzymania czystości i dozoru oraz informacyjne.

§ 2

Rezerwacja:

  1. Aktualny katalog Apartamentów do krótkotrwałego, turystycznego wynajmu wraz z ich szczegółowym opisem znajduje się na stronie internetowej www.apartamentymilo.pl
  2. Rezerwacje Apartamentu Klient może dokonywać on-line na stronie www.apartamentymilo.pl, drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.
  3. Klient po rezerwacji apartamentu drogą mailową otrzymuje formularz. Potwierdzenie rezerwacji odbywa się poprzez kliknięcie linka potwierdzającego znajdującego się w wyżej wymienionym formularzu, oznacza to zawiązanie umowy.
  4. Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Cena musi zostać potwierdzona przez konsultanta telefonicznie bądź przy rezerwacji online.

§ 3

Opłata za usługę i warunki płatności:

  1. Opłata za wynajem Apartamentu w celu pobytu turystycznego jest podana każdorazowo w formularzu (§ 2 ust. 4 Warunków).
  2. Opłata wskazana orientacyjnie w ofercie cenowej na stronie internetowej, jak i zawarta w formularzu rezerwacyjnym zawiera 8% podatek od towarów i usług.
  3. Opłata za usługę wynajmu Apartamentu obejmuje:
    • pobyt w Apartamencie liczby osób ustalonej w formularzu rezerwacyjnym;
    • media zużywane przez Klienta i osoby mu towarzyszące w czasie rezerwacji;
    • pranie pościeli i ręczników;
    • sprzątanie końcowe;
  4. Usługa nie obejmuje dodatkowego sprzątania, dodatkowej wymiany bielizny i ręczników, wypożyczenia łóżeczka dziecięcego, pobytu zwierzęcia oraz kosztu parkingu.
  5. Wraz z dokonaniem rezerwacji (§ 2 ust. 3 Warunków) Klient zobowiązany jest wpłacić na rachunek bankowy wskazany w formularzu rezerwacyjnym kwotę opłaty rezerwacyjnej w ciągu 3 dni - 72 godzin (30% kwoty pobytu). Za opłatę rezerwacyjną rozumie się wynagrodzenie za wynajem apartamentu, jednorazowy koszt przygotowania apartamentu oraz opłatę za wynajem miejsca parkingowego (jeśli dotyczy). W przypadku braku wpływu opłaty do dnia wskazanego w formularzu, rezerwacja ulega anulowaniu.
  6. Opłata rezerwacyjna wpłacona po terminie wskazanym w formularzu przywraca rezerwację, o ile MILO nadal dysponuje wolnymi miejscami.
  7. Pozostałą część wynagrodzenia (70% kwoty pobytu) można zapłacić przelewem lub na miejscu w biurze lokalnym w dniu zameldowania.

§ 4

Zmiana oraz anulowanie rezerwacji przez Klienta:

  1. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w nowo proponowanym terminie przez Klienta Apartament nie został już zarezerwowany. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie.
  2. Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy (brak przyjazdu), MILO uprawnione jest do potrącenia wpłaconej 30% kwoty pobytu (opłaty rezerwacyjnej).
  3. Do 7 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość bezkosztowej zmiany terminu rezerwacji pod warunkiem dostępności apartamentów.
  4. Jesli klient odstępuje od umowy nie z winy MILO ponosi całkowity koszt rezerwacji.

§ 5

Zmiana oraz anulowanie rezerwacji przez MILO

  1. Zmiana rezerwacji przez MILO jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia ze strony MILO. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas MILO ma obowiązek zaproponować inny termin Klientowi albo odstąpić od umowy zwracając Klientowi wpłaconą zaliczkę (anulacja rezerwacji).
  2. MILO zastrzega sobie możliwość w wyjątkowych sytuacjach (awarii w Apartamencie lub innego zdarzenia losowego) udostępnienia lokalu zamiennego o parametrach i powierzchni podobnej do zarezerwowanego Apartamentu, w tej samej miejscowości. W wypadku braku zgody Klienta na substytucyjny Apartament umowa ulega rozwiązaniu, a MILO ma obowiązek zwrotu Klientowi wpłaconej przez Niego zaliczki.
  3. W jakimkolwiek przypadku zmiany lub anulowania rezerwacji z przyczyn nie wymienionych w ust. 1 lub 2, MILO jest zobowiązane zapłacić karę umowną w wysokości wartości zaliczki przewidzianej dla danego apartamentu.

§ 6

Procedura pobytu Klienta:

  1. Pobyt w apartamencie rozpoczyna się od godziny 15.00 w pierwszym dniu zarezerwowanego terminu. Klient zobowiązany jest dokonać odbioru Apartamentu od przedstawiciela MILO w ustalonej przez Strony godzinie, sprawdzając jego stan techniczny i czystość. Biura Lokalne otwarte są w określonych godzinach zależnie od sezonu i miejscowości. Informacje na ten temat Klient otrzymuje w powiadomieniu. Jeśli planowany jest przyjazd w godzinach innych niż godziny otwarcia Biura, Klient ma obowiązek powiadomić Pracowników o tym co najmniej 24 godziny przed przyjazdem. Przyjazdy w godzinach wieczornych mogą być objęte dodatkową opłatą.
  2. Na zabezpieczenie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych MILO może pobrać od Klienta kaucję w momencie dokonywania odbioru Apartamentu przez Klienta. Kaucja jest nieoprocentowana i podlega zwrotowi po zakończeniu pobytu Klienta, w momencie zdania kluczy do Apartamentu.
  3. Zakończenie pobytu następuje o godzinie 11.00 w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu. Klient jest zobowiązany do godz. 11.00 lub innej ustalonej z MILO zwrócić klucze przedstawicielowi MILO.
  4. Klient zobowiązuje się do eksploatacji Apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z Apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji, jak również zobowiązuje się do niekopiowania oddanych mu na czas pobytu kluczy do Apartamentu.
  5. Palenie w apartamentach jest zabronione. Turysta nie stosujący się do zakazu zostanie obciążony opłatą PLN 200 stanowiącą równoważność kosztów prania zasłon i narzut w apartamencie.
  6. Klient jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć Apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz i staranną pieczę nad kluczem.
  7. Klient zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w Apartamencie ponad tę, która została określona jako maksymalna w katalogu na stronie internetowej bądź w formularzu rezerwacyjnym.
  8. Klient zobowiązuje się do nieprzetrzymywania zwierząt w Apartamencie (chyba, że uzgodniono inaczej z biurem rezerwacji MILO). We wszystkich Apartamentach MILO obowiązuje również całkowity zakaz palenia tytoniu.
  9. Klient oraz osoby mu towarzyszące, są zobowiązane umożliwić przedstawicielowi MILO ich czasowe zameldowanie w Apartamencie.
  10. W przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym paragrafie MILO jest uprawnione do potrącenia z kaucji należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej, koszty doprowadzenia Apartamentu do stanu poprzedniego bądź należytego, jak i innych odszkodowań. W przypadku gdy wartość w/w roszczeń przekracza wartość kaucji, Klient obowiązany jest pokryć tę różnicę niezwłocznie.
  11. W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad określonych w niniejszym paragrafie, MILO jest uprawnione do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu w asyście Policji. Ustęp 9 stosuje się odpowiednio.
  12. Klient może zgłaszać w trakcie pobytu w apartamencie wszelkie uwagi i żądania pod numer telefonu znajdujący się w informacji pisemnej umieszczonej wraz z Warunkami w Apartamencie.
  13. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
Infolinia: +48 533 311 104 Współpracujemy z
© Grupa MILO. Wykonanie: strony internetowe słupsk